close


 快四個月了欸 你們還記的嗎?
曾經那段很幸福的樣子 還有美好的承諾


今天和阿熊聊了很多:(  謝謝你聽我訴苦啊

聊到了一些事情 雖然有一段時間了 但是想起來...
還是會鼻酸 眼框紅 流下淚...
太在乎一個人 愛一個人 會搞的自己傷痕累累
不要把一個心完全放在那  搞什麼我還為了這個和家人衝突過.
其實之前你對我的好我很訝異  又很開心有幸福的感覺 喜歡
好的甚至我想問你是不是喜歡我但是我沒開口  哈哈
我愛過你    傷過你  ....
我到底還能講什麼   一部分的回憶丟掉了 最重要的部分
不知道為什麼一個不是愛人卻可以看這麼重的人
多少安慰自己的話 我都不想講了 想忘掉
找個比你更好的人來...."愛我"
始終無法忘記 太深.

付出要適時的拿捏好

我會記的這句話:)



*現在只想到你們可以依靠找回那感覺了
腦子浮出你們的名子....

阿熊啊:(   (謝謝你跟我講這些)
劉以萱      (Dear  給我靠:((  )     
康予宣 (跟你聊心情也會變好哦 哈哈真的)
童元欣 (可愛的傢伙 我好開心你跟我講的話 愛你摟)
盧以芷 (雖然好久沒有聊但是我想你)
酷斯拉-.- (每次和你聊心情因為你的白痴而好XD)
拉扣       (即使陷入困境 我們也要互相加油歐)
點點       (和你雖然沒有聊很久 但是感覺好溫柔)
禿          ( 快講話話給我聽拉 臭嗨咖)
陳詩婷   (齁親愛的快來安慰我 我想你 加油稱過去)
吳冠賢    (雖然剛認識 但是聽完你的話之後有好多了 謝謝你摟)


希望你們可以給我從前失去的感覺:(


*玉米螃蟹潘走八我們去集集

 
If you love my one percentage 
I will love your 99 points 

 Like this I will only then feel I will be happy 
Like this I will only then feel I will be happy 
Love is often a kind of joke 
Simple while usually having no imagination.  
Love is not totally the things of two people 
In the eyes around, whisper and rise from all around
 
 Perhaps , will mind some even more than in imagination 
 Love, it seems that endurance has a match.
If can insist on the end , 
Can just get the sweet fruit 
 On the contrary, can not stand on the way
Can only leave it at that . 
 Love, in the major part, 
Just fight only on paper. 
Lasting favourite 
 Believe forever
 Only love your forever 
What to love most is you 
The treasure that I love most 
Be in love 100 divide into 100 
 You are my unique 
 I do not want to lose you 
Only want to stay and wait you foreve
















*我的他 你在哪?

arrow
arrow
    全站熱搜

    sweet810503 發表在 痞客邦 留言(21) 人氣()